Saturday, December 25, 2010

Aku minta kepada Tuhan

‎​‎​​‎​Aku minta ќεÞa̐ϑa Ʈüђåªñ setangkai bunga segar.. Ia beri aku kaktus berduri..

Aku minta ќεÞa̐ϑa Ʈüђåªñ binatang mungil nan cantik... Ia beri aku ulat berbulu..

Dgn perasaan sedih àπϑ kecewa, aku protes.. Betapa †iϑαќ adilnya ïπï..!

Namun kemudian.. Kaktus î†ü berbunga indah sekali ϑàπ ulat î†ü pun berubah menjadi kupu² Ɣªήğ teramat cantik..

î†ü lah jalan Ʈüђåªñ :
INDAH PADA WAKTUNYA...

Ʈüђåªñ †iϑαќ memberi ǟþa̐ª Ɣªήğ kita harapkan, †λρi Ia memberi ǟþa̐ª Ɣªήğ kita perlukan..

Kadang kita sedih, kecewa, ϑàπ terluka... †λρi jauh ϑĩ atas segalanya, Ia sedang merajut Ɣªήğ terbaik ǘnŧûĸ kehidupan kita..

Semoga kita termasuk ☺яåήԍ Ɣªήğ pandai bersyukur atas karunia ϑãŗï-Nya..

‎​«*☆Ǧ=))=))Ð =)) ΠΆέз☆*»


Indahnya Berbagi . . .
Powered by Telkomsel BlackBerry®

No comments:

Post a Comment